Click my Nuffnang Ads, Thank you (:
點擊我的Nuffnang Ads, 謝謝 (: 如果你幫我, 我會幫回你噢 ^^

➠ Follow me up, thanks

2011/08/07

National Service篇. 我返來啦!!

time to bloggingggggggggggggggg ..



可以話超級久沒寫我嘅blog 佐,好掛住內都。次次話寫blog 但系就好懶,因為超級多嘢寫
系兵營逗嘅生活都好好,系裏面無憂無慮,不愁穿不愁吃。剛進去就很想返屋企,當你認識佐好多frens個陣你就會慢慢有唔捨得個感覺。我終於明白點解進過去兵營嘅人話好玩啦 (: 如果你中到是你的福氣啊,哈哈哈。中唔到嘅話就拿少個經驗咯。

好啦,廢話很懶講 -.- 睇睇一點我系兵營里嘅相。謀化妝唔好嚇到O.O

我系Charlie 嘅 S503 多多指教 -.-lll

 上面那張叻系拿著tray去吃飯個陣,好似"監dam"-.-


 系裏面喝coke都會笑啊 哈哈哈


第一次穿baju kurung (: 1Malaysia (:

 buddha class




 我同apple (:

我同eveline




我同ck 
我嘅組合
(我系阿粉 她系阿腸 我地系粉腸
仲有最靚嘅豬腩肉 仲有最靚嘅豬腩肉) 哈哈哈哈



 KFC 聚餐 :D


 全部都系杯面kaki


 我同靚女fyona ~ 


西瓜kaki!! :D 睇我食西瓜嘅衰樣 @@ 想餅我謀? xD




我同panda





懶型 = =



welcome to our CHARLIE's dorm





我牛一 個日
寶貝老公 買嘅蛋糕


我朋友卑我第一個surprise




第二個surprise :D




第三個surprise (:




多謝你地 T.T


























C for CHARLIE ! (:










persembahan day. last day in kem T.T









THE END











没有评论:

发表评论