Click my Nuffnang Ads, Thank you (:
點擊我的Nuffnang Ads, 謝謝 (: 如果你幫我, 我會幫回你噢 ^^

➠ Follow me up, thanks

2011/08/20

至親愛的阿腸 CK Chan

首先叻,就抱歉啦,因為稱日謀online, so今日補返內個post卑你 :D 唔好介意



內條fourr系唔系好索叻? 

當然啦,有我一半嘅dna 哈哈哈哈



同埋 送卑你嘅蛋糕

我知你好鐘意內條姨媽根加上噠繽紛色彩嘅經血
唔洗多謝啦 (: 哈哈



接落來系我地兩個嘅故事 :X



我地滴背影 (:

 粉腸二人組
我系阿粉,你系阿腸
我地系粉腸!
仲有最靚嘅豬腩肉
仲有最靚嘅豬腩肉
masih ada dua babi
masih ada dua babi 



 
我地滴回憶 (:
講真一句,好掛住你啊,腸! :(












没有评论:

发表评论